خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کمی شاد شویم: لطیفه ها و جملات بامزه (ترجمه شده)

کمی شاد شویم: لطیفه ها و جملات بامزه (ترجمه شده)

شوخی، جوک و لطیفه خارجی: نشاط آفرینی به سبک خارجی ها

 

- جوک و لطیفه فقط به کشور ما اختصاص ندارد. در همه جای دنیا، طنز، شوخی و لطیفه بخشی از فرهنگ عامه مردم است. طبیعتاً، به خاطر وجود تفاوت های فرهنگی، شاید خیلی از شوخی ها و لطیفه های خارجی برای ما ایرانی ها ملموس و خنده دار نباشد، ولی این مسئله اصلاً‌ به معنای مطلقاً بی ارزش بودنِ این لطیفه ها و شوخی ها نیست. از قضا، بعضی از لطیفه ها، در پشت زبانِ به ظاهر شاد خود، می توانند آدم را به تفکر وا دارند که همین مسئله، مزیتی ارزشمند برای این قبیل لطیفه هاست. در ادامه، تعدادی لطیفه، جوک و جمله طنز به شما عزیزان ارائه شده که همگی از زبان انگلیسی به فارسی ترجمه شده اند (با اندکی دخل و تصرف). امید است این شوخی ها برای شما هم بامزه باشند.

 

-- والدین، 2 سالِ اولِ عمر بچه ها را صرف این می کنند که «حرف زدن» و «راه رفتن» را به آن ها بیاموزند. سپس، در 16 سالِ بعدیِ عمر بچه ها، همین والدین مدام به بچه های خود می گویند: «بچه جون ساکت باش! بچه جون یه گوشه آروم بِشین!»

 

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

-- عجب دنیاییه؟! اگه به یه آدم بگی «توی آسمون میلیاردها ستاره وجود داره» باورش میشه، ولی اگه به همون آدم بگی «به فلان دَر یا دیوار دست نزن، چون تازه رنگ شده»، تا خودش امتحان نکنه و مطمئن نشه، باورش نمیشه.

 

-- اگه خاطرِ آسوده دارید، به این مطمئن نباشید که وجدانتون در آرامشه، شاید این آسودگی خاطر صرفاً به دلیل حافظه ی داغونِ شما باشه.

 

-- زن ها از لحاظ «اعتماد به نفس» هیچ وقت نمی تونن به پای مردا برسن و از این بابت، هیچ وقت نمی تونن ادعای برابری با مردها رو داشته باشن. چرا؟ چون من خودم مردهایی رو می شناسم که علی رغم «زشت بودن»، «بد تیپ بودن»، «کچل بودن»، «خیکی بودن» و «بد قواره بودن»، باز هم موقع راه رفتن توی خیابون چنان قیافه ای به خودشون می گیرن که انگار جذاب ترین مردِ روی زمین هستن. آخه کدوم زنی می تونه این قدر اعتماد به نفس داشته باشه؟

 

-- «پا» چیست و چه کاربردی دارد؟ «پا» عضوی از بدن است که در هنگام قطع برق یا تاریکی، با برخورد آن به قسمت نوک تیز اشیاء و اجسام، می توانیم به وجود یک شیء یا جسم در سرِ راه خود پی ببریم.

 

-- اگه دیدید جایی خرابکاری به بار اومده و یه نفر داره یواشکی می خنده، مطمئن باشید همون فرد کسی رو در نظر داره تا خرابکاری رو گردنش بندازه.

 

-- هیچ وقت با یه آدم زشت وارد دعوا و درگیری فیزیکی نشید، چون اون آدم اصلاً چیزی برای از دست دادن نداره.

 

-- اگه می خواید پول قرض بگیرید ولی مطمئن نیستید بتونید قرضتون رو سر موقع بازپَس بدید، سراغ دوست و آشناهایی برید که ذاتاً بدبین هستن. شاید راضی کردنِ چنین آدمایی برای پول قرض دادن سخت باشه، ولی بعد از قرض پول، دیگه خیالتون راحتِ راحته. چرا؟ چون یه آدم بدبین، از همون موقع که پول رو به شما قرض میده، اصلاً امید نداره شما بتونید پولی که ازش قرض گرفتید رو بازپس بدید؛ به همین خاطر، اصلاً شما رو برای بازپس دادن پول تحت فشار قرار نمیده. تازه، هر موقع هم که پول رو بهش بازپس بدید، کلی هم اَزَتون تشکر می کنه.

 

-- گاهی وقتا نظراتم تغییر می کنه، ولی یادتون باشه همیشه حق با منه! چه قبل از تغییر نظر، چه بعد از تغییر نظر!

 

-- بعضی از آدما، همین که وارد یه جمع میشن، باعث شادی حاضرانِ در جمع میشن. بعضی دیگه از آدما، همین که پاشون رو از یه جمع بیرون میذارن، باعث شادی حاضرانِ در جمع میشن. بهتره سعی کنیم مثل آدمای دسته ی دوم نباشیم!

 

 

منبع: وب سایت «wattpad.com».


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده